Na této stránce si můžete vychutnat pohromadě všechny bondovské titulkové sekvence. Jejich součástí jsou tradičně také písně od různorodých interpretů, tato tradice ale započala až třetím filmem série. U prvního snímku Dr. No je hlavním motivem známá bondovská znělka a stejně tak následující Srdečné pozdravy z Ruska jsou složeny pouze z instrumentálních skladeb. Výjimkou byl v pozdějších letech ještě snímek V tajné službě Jejího Veličenstva, jehož znělka obsahuje rovněž jen instrumentální melodii, slavný song We Have All the Time in the World od Louise Armstronga ve filmu zazní až později.
První titulkovou píseň s názvem Goldfinger nazpívala v roce 1964 ke stejnojmenné bondovce velšská zpěvačka Shirley Bassey, která později nazpívala ještě písně k filmům Diamanty jsou věčné a Moonraker, a je tak jedinou interpretkou s více než jednou bondovskou písní. Ještě pilnější bondovskou hudební včelkou byl ovšem anglický skladatel a dirigent John Barry, jenž se od Dr. No z roku 1962 až do Dechu života z roku 1987 podílel na většině skladeb.
První ústřední melodií nominovanou na Oscara za nejlepší původní píseň byla Live and Let Die od Paula McCartneyho pro film Žít a nechat zemřít a nominaci získaly také skladby Nobody Does It Better v podání Carly Simon (Špion, který mě miloval) a For Your Eyes Only nazpívaná Sheenou Easton (Jen pro tvé oči). Vůbec první písní, která ale nejslavnější filmové ocenění získala, byl jeden z největších hitů v historii bondovské série s názvem Skyfall od Adele. A ve vítězné tradici pokračovaly i následující filmy, Oscara totiž získali rovněž Sam Smith s písní Writing’s on the Wall pro film Spectre a Billie Eilish s No Time to Die pro stejnojmenný snímek Není čas zemřít.
Ještě zmiňme, že pouhá hrstka (a především těch novějších) songů má odlišný název od svého filmu, a to All Time High (Octopussy), You Know My Name (Casino Royale), Another Way to Die (Quantum of Solace), Writing’s on the Wall (Spectre) a rovněž Nobody Does It Better, ačkoli tato píseň ve svém textu obsahuje větu „the spy who loved me“.
Tolik tedy stručná historie a pár zajímavostí z hudební branže a teď už pojďme na to hlavní. Znělky jsme tematicky rozdělili na čtyři části. Úvodní sedmička patří prvnímu bondovskému desetiletí s filmy Seana Conneryho a George Lazenbyho, následuje sedm skladeb ze sedmdesátých a osmdesátých let za dob Rogera Moorea, poté šestice titulkových sekvencí z dynamičtějšího období Timothyho Daltona a Pierce Brosnana a přehled uzavírá revoluční éra s novým Bondem nového století v podání Daniela Craiga.
John Barry & Orchestra, Monty Norman – James Bond Theme
Byron Lee and the Dragonaires – Kingston Calypso (druhá část znělky)
Složil: Monty Norman
Film: Dr. No (1962)
John Barry – James Bond Is Back, From Russia with Love (instrumentální verze), James Bond Theme (tři části znělky)
Složili: John Barry, Lionel Bart, Monty Norman
Film: Srdečné pozdravy z Ruska (1963)
Shirley Bassey – Goldfinger
Složili: Leslie Bricusse, Anthony Newley, John Barry
Film: Goldfinger (1964)
Tom Jones – Thunderball
Složili: John Barry, Don Black
Film: Thunderball (1965)
Nancy Sinatra – You Only Live Twice
Složili: John Barry, Leslie Bricusse
Film: Žiješ jenom dvakrát (1967)
The John Barry Orchestra – On Her Majesty’s Secret Service
Složil: John Barry
Film: V tajné službě Jejího Veličenstva (1969)
Shirley Bassey – Diamonds Are Forever
Složili: John Barry, Don Black
Film: Diamanty jsou věčné (1971)